facebook Avrupa Rüyası | Yorumlar

Yorumlar

HİKMET KAYMAK

İSTANBUL - YÖNETİCİ

Farklı bir tecrübe ve hiç bitmesin dediğim bir rüyaydı benim için . Dinamik , eğlenceli ve bir o kadar da keyifli ... Böyle bir tura katılma hayalim hep vardı ve Avrupa Rüyasına da net üzerinden tesadüfen ulaştım açıkcası .Tura tek katılıyordum ve Ayşenur Hanımla irtibat halindeydim ısrarla ofise davet etmelerine rağmen yoğunluğumdan ziyaret edemedim kısacası hiç yüz yüze görüşmeden gitmeye karar verdim ve hiç tedirgin olmadım çünkü ; diyaloglarımızda tatmin edici cevapları alıyordum ve bana da heyecanla seyahat günümü beklemek kalıyordu. Parmak izi için konsolosluğa gittiğimizde arkadaşlarımızla kaynaşmaya başlamıştık bile sonra telefonla irtibatlarımızı devam ettirdik fikir aldık birbirimizden. Ve sonra yolculuk başladı... inanır mısınız koltuk arkadaşımla bile otobüste tanıştım ama seyahatte herkes bizi yıllardır dost sanıyordu çok güzel duygular bunlar . Her sabah yeni bi ülke de güneş doğdu başka bi şehirde battı... Ben bir valiz ve bir küçük yiyecek çantası hazırladım , zaten hep bir sırt çantamızda yedeklerimiz vardı malum bi gün otel bi gün yol . Çok güzel arkadaşlıklar kurduk , parklarda piknik yaptık , denize girdik , çok güldük çok...hatta planımızı yaptık güneye tur arkadaşlarımızdan birini ziyarete bile gidiyoruz . Kısacası ben çok keyif aldım he aksilik mi gümrükte biraz bekledik , Berlin de yağmur yağdı :)) bu kadar ... Kesinlikle tavsiye ediyorum insan pişman ölür ya yaptıklarından ya da yapamadıklarından derler ya ben deneyin derim pişman olmayacaksınız... Tavsiyem relax olun birazcık görmezden gelmeyi deneyin amann bırakın duymayın heee 19 gün tabii yorulacaksınız zaman zaman ,ama o 19 gün bitecek ve döneceksiniz ...Yurda dönüşte ayrı bi heyecan bu arada 🙂 Bu fırsatı kaçırmayın derim hayat gerçekten kısa kendiniz için bişey yapın ve gidin ... Sevgiler 🎈🎈🎈04.10.2017