facebook Avrupa Rüyası | Başvuru

MENÜ 0850 840 18 06

RÜYALARI GERÇEKLEŞTİREN OTOBÜS

AVRUPA RÜYASI BAŞVURU

Avrupa Rüyası ile ilgi tüm süreçlerinizi "Katılımcı CRM" sistemi üzerinden kolay bir şekilde yönetebilir,
Aklınızdaki tüm sorularınızı size özel atanmış yol danışmanınıza sorabilirsiniz.

HEMEN BAŞVUR

BAŞVURU SORGULA

GEZGİN GİRİŞİ

AVRUPA RÜYASI BLOG

Blogumuzda seyahatlerimize dair notlarımızı sizinle paylaşıyoruz, çaylağından uzmanına; burada tüm gezginlerimize ait birşeyleri bulmak mümkün.

Avrupa Rüyası 10 - I. Bölüm

Blog Resim

Hayatımın en maceralı tatilini anlatmaya başlamak kolay olmadığı için uzun zamandır sindirmeyi bekliyordum. Bu yazıyı bir gün tamamlayabilir miyim bilmiyorum ama bir yerden başlamam gerektiğini düşündüm.

22.11.2016

Avrupa Rüyası 10 - II. Bölüm

Blog Resim

Rotterdam’da kayda değer anı biriktiremeyeceğimiz kadar kısa kaldık diyebilirim. Burada özellikle görülmesi gereken birkaç yer var zaten. (Uzun uzun gezmeye kalksak neler vardır kim bilir de..)

14.12.2016

Kafka'nın Şehri: Prag

Blog Resim

Otobüsle Avrupa'yı gezmeye devam ediyoruz. Avrupa Rüyası tarafından düzenlenen baştan başa Avrupa turuna kayıt yaptırdığımızdan beri heyecanla bekliyoruz Prag'ı görmek için. Ve nihayet gün geldi!

03.12.2016

Rotterdam Sokaklarında Kaybolmak

Blog Resim

Avrupa Rüyası turunu kayıt yaptırdığımdan beri büyük bir hevesle beklediğim, görmek istediğim ülke Hollada’ya geldik nihayet.

13.12.2016

Viyana: Kültür ve Sanat Başkenti

Blog Resim

Avrupa rüyası otobüsüyle baştan başa Avrupa turuna devam ediyoruz. Bugünkü durağımız Viyana. Tam anlamıyla bir kültür sanat başkenti diyebilirim. Hiç vakit kaybetmeden şehrin sokaklarında gezmeye başladık.

21.12.2016

Kasım

Avrupa Seyehatindan Önce

Blog Resim

Avrupa bugünlerde daha önemli insanlık için. Her mültecinin yaşama umuduyla, daha iyi şartlara sahip olacağını hayal edip, ölümü göze alıp çıktıkları yolun sonu, dünyadaki cennetleri. Refahın, insan haklarının, zenginliğin, modanın huzurun...

11.10.2016

Mayıs

SEYAHAT SAĞLIĞI

Blog Resim

Sıhhat bir gezginin pasaportudur. Nereye giderse gitsin onu korumalıdır. Bir kaybetse yolun bütün zevkinden mahrum kalır. Bende böyle bir şey yaşamamak adını neler yapmalı yada yapmamalıyız hakkında önerilerimi yazacağım. Okumanız ve uygulamanız dileği ile.

13.04.2017

Kasım

Bir Temmuz Akşamıydı

Blog Resim

Bir temmuz akşamı yola koyulduğumuzda yaşamımın en güzel dönemlerinden biri olduğunu tahmin etmemiştim. Yorucu bir yıl, zorlu bir hayatın hay huyu yüzümde giderek derinleşen çizgilere dönüşmüştü...

05.10.2016

Elbe'nin Floransası: Dresden

Blog Resim

Avrupa rüyası otobüsüyle şehre giriş yaptığımızda insanı görür görmez heyecanlandıran bir yapısı vardı Dresden'in. Bir an önce otobüs dursa da rehberimiz bizi salıverse şehrin içlerine diye dua ettim resmen. En sonunda dualarım kabul oldu ve vurdum kendimi bu şehrin sokaklarına...

03.12.2016

Dresden’de Alışveriş, Yeme-İçme Rehberi

Blog Resim

Her Avrupa kentinde olduğu gibi burada da hediyelik eşya dükkanlara bulmak mümkün. Fakat bu dükkanlar turistlere hitap ettiği için oldukça pahalı gelebilir

22.12.2016

Küp Küp Doğa Evleri: Rotterdam

Blog Resim

Avrupa Rüyası ile rüya gibi devam eden otobüsle Avrupa turumuz Rotterdam’ı geziyor. Hollanda’nın ikinci durağı burası. Her gün başka bir şehir derken adamlar çok ciddiymiş!

09.12.2016

Müzeler Kenti: Belgrad

Blog Resim

Avrupa Rüyası otobüsle avrupa turu sayesinde Sırbistan'ın bu güzel kentini gezmiştim. Beni en çok etkileyen şey şehrin dört bir yanında müzelerin olmasıydı. Sizlere bu müzelerden bahsetmek istiyorum.

29.11.2016

Amsterdam: Bisikletle Gezilen Şehir

Blog Resim

Yazmaya başlamadan önce rüya gibi şehir Amsterdam’da gezmemizi ve daha başka birçok güzel yeri görmemizi sağlayan Avrupa Rüyası ekibine teşekkür etmek istiyorum.

18.11.2016

Prag Yeme-İçme & Alışveriş Rehberi

Blog Resim

Prag’da kaldığımız zaman boyunca ordaki insanların yemek alışkanlıklarını değerlendirdik. Kahvaltı için genelde kızarmış ekmek ve reçel yiyorlar ama farklı seçenekler de mevcut.

08.12.2016

Şubat

Alışveriş Rehberi: Belgrad

Blog Resim

Avrupa'da tur yapıyorsanız, gezginseniz ya da ucuz turlar peşinde koşan bir fırsatçıysanız ve yolunuz Belgrad'a düştüyse bu rehber size de yol gösterecektir

24.01.2017

Balkanların Bilgesi

Blog Resim

Avrupa Rüyası ile otobüsle avrupa turu gezimizin ilk durağı olan Sofya'ya sabah ulaşıyoruz. Bu güzel ve tarihi şehir aynı zamanda Balkan yarımadasının merkezi konumundadır.

03.11.2016

Alışveriş Rehberi: Sofya

Blog Resim

Avrupa turu yapmak, farklı şehirler görmek ve güzel vakit geçirmek için yola çıktıysanız ve yolunuz Bulgaristan'ın başkenti Sofya'ya düştüyse bu rehber size de yol gösterecektir.

11.11.2016

Paris: Aşkın Şehri

Blog Resim

Modanın ve romantizmin başkenti Paris'te çok güzel bir gezi yaptık. Avrupa Rüyası ile otobüsle Avrupa turu organizasyonu sayesinde gördüğümüz şehirlerden birisi de Paris'ti.

14.12.2016

Kanuni'nin Beyaz Şehri: Belgrad

Blog Resim

Geçen yıl katıldığımız Avrupa Rüyası tarafından düzenlenen otobüsle avrupa turu kapsamında gördüğümüz şehirlerden birisiydi Belgrad. Birisiydi diyorum çünkü bu organizasyonla neredeyse tüm Avrupa'yı geziyorsunuz.

02.11.2016

Paris Alışveriş & Yeme İçme Rehberi

Blog Resim

Paris, her yıl en çok ziyaret edilen şehir olmaktan vazgeçmeyecek gibi görünüyor. Ben Avrupa Rüyası otobüsüyle bu şehre geldiğimde de bunu hissetmiştim.